niedziela, 17 lipca 2011

Klińgoński negocjator pokojowy

- Zapodziała mi się gdzieś w domu
karta bankomatowa
- Twój kot nabywa właśnie 12 kilo
karpia

(My)

W tej wojnie każdy tryumf przybliża nas do śmierci. Wizyta znajomych przygnębiła mnie. Uczucia wyższe wymagają cierpliwości, uporu i poświęcenia, a nie życia składającego się z wielokropków i znaków przestankowych. Poza tym strasznie dużo roboty. Dużo, dużo, jestem poplamiony farbą olejną jak dalmatyńczyk, a na myśl, że miałbym się jeszcze po coś pochylić ogarnia mnie delikatna histeria połączona z łagodną chęcią ujęcia w dłoń pistoletu do gwoździ i udania się do najbliższej galerii handlowej. Ostatnio zasiadłem do You Tuba i wiedziony zapewne słodką żądzą samozniszczenia odpaliłem Monopol Zodiak, a dalej już poszło samo, "Dziunia" Pewexa, Yo Laos i dalej, dalej, głębiej ku jądru ciemności. Aż po horyzont szaleństwa, nad którym rozbrzmiewają piekielne surmy armii ciemności i złego smaku.
Byliśmy na Transformers 3. ten serial z odcinka na odcinek staje się lepszy. Biała dziewica sunąca z rozwianym włosem pośród furkoczących pocisków i strumieni plazmy, wiatr układający w każdej chwili zwiewne woale wokół jej kształtnych piersi... Roboty? Jakie roboty?
Mieliśmy też sesję Star Treka. Postanowiliśmy wzorem Sheldona zapoznać się z całością tego monumentu poczynając od tej przerażające, pierwszej części gdy załoga Enterprise podąża w głąb i w głąb.
Z kolei gdy wracaliśmy z parady żaglowców na Motławie natknęliśmy się na pięknoustą Julię BrzydUlę Kamińską. Że to ona doszliśmy drogą dedukcji zestawiając wszystkie posiadane przez nas wyrywkowe informacje. Szła ze swoim starszym, który uczył Obecnie Juz Inżyniera Krzyśka w Łączności. Przez moment patrzyła na mnie jakoś tak jakbym miał ją rozpoznać i chciała coś powiedzieć. Kurcze, teraz nie wiem czy nie powinienem mieć wyrzutów sumienia. Może znam ją z Gratki a może faktycznie zna mnie z bloga, w końcu czai się podobno gdzieś tam na liście znajomych Hani i Ani.

- Nie wiedziałam, że tak lubisz skrzypce
- Uwielbiam. Skrzypce mają niesamowite
możliwości, od jęku po ryk.

(My)






























*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz