sobota, 19 czerwca 2010

Myszerejpancerni



Mam w uchu kolczyk, który
kręci się na wietrze...

(Pazurek)

Wczoraj był międzynarodowy dzień czołgu, a ja nie urządziłem żadnej, grzechoczącej gąsienicami po asfaltach gonitwy za pechowymi emerytami, „W moher odłamkowym ognia!!!”. Może dziś jakoś to naprawię, obłożę się na dywanie moimi miniaturkami czołgów, będę się tarzał na pleckach i kwilił ze szczęścia. A resztę dnia spędzę na wyciąganiu miniaturowych luf i anten z różnych tajemniczych miejsc.
Szponiasta robi niwelacje wzdłuż nowiusieńkiej linii kolejowej do Malborka. Ogląda przeróżne zadziwiające mechanizmy a potem mi o nich opowiada. Ostatnio była to maszyna do poziomowania torów. Jechała sobie powolutku po szynach, co jakiś czas podnosząc je sobie pod brzuszkiem i nagarniając kamyczki. Wczoraj jeden z kolejarzy zapytał Szponiastą: Jak tam nóżka. Najwyraźniej wieści rozchodzą się tam błyskawicznie. Już wyobrażam sobie jak lotem błyskawicy wędrują wzdłuż torów i linii kolejowych, przekraczają granice i oceany. I tak za parę dni gdzieś w Himalajach, jadąca po najwyższej linii kolejowej świata, tej co to trzeba mrozić pod nią grunt, żeby się nie zapadła, mówi mały Chińczyk do Chińczyka: Nóżka Małej Opalonej ma się lepiej. To dobrze – odpowie drugi – Podobno znowu założyła tę bluzeczkę typu szał daltonisty...
Zaraz idę do mojej ukochanej i jedynej w swoim rodzaju pracy. Wczoraj w windzie wisiały kartki z wezwaniem do rebelii lokatorów przeciwko administracji. Zastanawiałem się czy ich nie zabrać, by za czas jakiś nie zostać niewinną ofiarą wojny. Ostatecznie zostawiłem jedna, a drugą wziąłem dla naszego El Duce, jakby lokalna partyzantka zaczęła polować na mnie po piętrach i podkładać ładunki kumulacyjne w windach to wiem, gdzie jest główny węzeł cieplny i przełącza elektryczne, będę mógł więc zastosować politykę terroru.
No chyba, że kobieta z szóstego rzuci we mnie swoim z lekka już spróchniałym psem Gandalfem. Ta bestia jest bezlitosna. Zaprzytula mnie na śmierć.
Dobra, komu w drogę temu wrotki i komunikacja miejska. Idę stawić czoła rzeczywistości.

Chcesz wiedzieć co niesie przyszłość?
Podstaw jej nogę i sprawdź...

(RMF MAXXX)

*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz