poniedziałek, 8 grudnia 2008

Leżących wiatr omija


- A ty Kiszczak kim byś był
 we Władcy Pierścieni?
- Królem Rohanu
- Ale on przecież zginął.
- Ale jak...

Sfora z którą pijam wykopała gdzieś ostatnio pięciometrową lufę działa. Z braku miejsca wtachali ją, kosząc zakręty, na trzecie piętro w bloku i upchnęli na sztorc w pokoju Bladego Stefana, opierając czubek w lewym, górnym rogu i zostawiając nad łóżkiem taki prześwit, że Stefek może się co prawda w łóżku położyć, ale z naciągnięciem kołdry może mieć już pewne problemy. Gdy pierwszy raz ujrzałem owo misterium grozy, zapytałem przytomnie: A co jeśli w tej całej rdzy siedzi jeszcze pocisk? Seba odparł, że pomyśleli o wszystkim i lufa jest wycelowana w kibel nader nieprzyjemnych sąsiadów Stefana, którzy z nieznanych nam bliżej przyczyn nazywają naszego zacnego towarzysz lumpem i pijakiem. Tak więc jeśli ktoś z was mieszka na czwartym piętrze i ma na dole upierdliwego lumpa i pijaka imieniem Stefan to osobiście radzę: Załatwiajcie się bardzo, bardzo ostrożnie i delikatnie spuszczajcie wodę.
A tak poza tym zabrałem Szponiastą na gdański festiwal czekolady. Delektowaliśmy się widokiem czekoladowych rzeźb i smakiem rozlicznych darmówek. Zapach przylgnął do mnie taki, że w tramwaju ludzie uśmiechali się błogo w moim towarzystwie. Dziś rano za to w ramach kontrastu wyciągałem spod zdjętej wanny, wprost z kanalizacji 236 skamieniałe gumy do żucia. Wiem ile bo potem policzyliśmy z właścicielką mieszkania oraz jej gumożerną latoroślą znaną szerzej jako Bartosz.
Podjąłem też ostatnio wiekopomną decyzję o zmianie okularów na kontakty. Stało się tak oczywiście dlatego, że nadwyrężone wspólnym wysiłkiem Lenn i Phantoma stare patrzałki rozpadły mi się całkowicie i definitywnie. Od paru dni chodzę więc bez okularów zadziwiony szeroką perspektywą, nie ograniczoną horyzontem oprawek. Moje oczy zaś usiłując złapać ostrość wyglądają tak lśniąco i tajemniczo, że oglądają się za mną na ulicy panny.
Oczywiście gdy już podjąłem decyzje zgłosił się mój starszy z propozycją, że mi nowe okulary kupi na święta... Jeżeli świat jest oparty na jakiejś zasadzie to jest to z pewnością ironia...
I tyle. Kończę, bo siedzę u Awarii i chcę zanim wróci wykasować jej z kompa wszystkie zdjęcia Rammsteina. Ciau

Dziewice jako jedyne nadają się
do  niektórych  rodzajów magii,
posiadają jednak pewne wady,
poza oczywistymi

(Chalker)

*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz