środa, 19 listopada 2008

Królowa jest tylko jedna


- Czy macie jakieś ciekawe książki
 o encefalografii mózgu?
- Nie, same nieciekawe...

(Dialogi empikowe)

Amerykańska astronautka jest pierwszą kobietą, która zgubiła torebkę w kosmosie. Już się zaczyna. Ciekawe czy w środku były kluczyki od wahadłowca?
Ciśnienie tańczy sobie radośnie. Skacze w górę i w dół, a ja jem już chyba więcej Ibupromu niż chleba. Zrobiło się też zimno, a wczoraj wieczorem opadły na ziemie pierwsze nieśmiałe płatki śniegu, by po chwili stopić się ze wstydu. Zbieram intensywnie kasę na przeprowadzkę, przez to brakuje mi wiecznie na wszystko. Dziś będę płacił w herbaciarni w dwudziesto groszówkach.
Dzięki Texxowi odkryliśmy, że odbywa się jeszcze Temple of Ghots, najbliższe jest 12 grudnia w Uchu. W stanie ogólnie wskazującym acz radosnym ustaliliśmy gremialnie, że wybierzemy się tam mrocznym stadem. Muszę tylko namówić Marzana, by zgodził się przyjąć potem imprezę do siebie. No i oczywiście skołować Szponiastej jakąś długą czarną kiecę i koronki... Nie ma ktoś czarnych firanek?
W nocy śniła mi się Matka Boska, taka jak stoją zazwyczaj w przydrożnych kapliczkach. Rozłożone ku dołowi ręce, błękitna szata, aureola z gwiazdkami. Tylko, że ta moja ze snu miała czerwone, gorejące oczy, których spojrzenie czuło się po wewnętrznej stronie skóry.
Zaczęli robić główny dach Św. Katarzyny, a ja postanowiłem skonsumować w końcu owoc granatu. Zostałem zaskoczony ogólnie rzecz biorąc przez strukturę wewnętrzną owocu, oraz ilość soku. Ostatecznie postanowiłem się nie przejmować i pod koniec wyglądałem jakbym kogoś zagryzł.

- Czy macie coś odpowiedniego
 dla dwuletniej dziewczynki?
- Nigdy nie byłem dwuletnią
 dziewczynką, ale zawołam
 kogoś kto był. Kamil!

(Dialogi empikowe)

*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz