czwartek, 7 czerwca 2007

Uwielbiam zapach druchen o poranku

Jeśli chcesz zobaczyć do
czego zdolne są dzieci
zabierz im zabawki

Buhahahahah! A ja już wiem co wybuchnie w "Herosach". Wij się Borysie, wyj i płacz, za dwa Specjale objawię ci prawdę...
To mi przypomina jeden z artykułów w od dawna nieistniejącym "Złotym smoku". Autor opisywał ludzi. którzy po długich i wnikliwych badaniach dochodzili do wniosku, że smoki nie tylko istnieją, ale też rządzą światem. Następnie opisywał serię wypadków, mających z regóły coś wspólnego z ogniem, które przytrafiały się owym badaczom. Całość kończyła się konkluzją, że "Teraz i ty czytelniku znasz prawdę, zaopatrz się więc w gaśnicę i koc azbestowy"...
Swoją drogą ciekawe kiedy spłonie stary Giertych, zdradził przecież największy sekret dinozaurów.
A tymczasem upał. Buty odlepiają się od podłoża z apetycznym mlaśnięciem. Gołębie zorientowały się, że mój starszy wyjechał i znów zbierają się nam na dachu. Przeganiam je hałasując, ale jakoś nie mam serca do nich strzelać.
Kot Zwierzów dał mi się dzisiaj głaskać. Nadal mam wszystkie palce i komplet oczu, ale to pewnie przez to, że przez trzy ostatnie dni nosił obróżkę, a raczej przez ostatnie trzy dni usiłował obróżkę zdjąć, i pewnie jeszcze jest w szoku.
A jeśli chodzi o szok, to odkryłem ostatno w sieci stronę dla prawdziwych twardzieli, nazywa się "oceń moją szramę" (www.scarmaggadon.com) i z całą dostępną mi subtelnością proponuję wam oglądanie jej przy jedzeniu, co sam nieostrożnie uczyniłem.
I tyle. Kobieta mi się uczy, ja mało bywam za to sporo pracuję. Łapy mam całe w farbie i zostawiam codziennie w wannie zrudziałą warstewkę pyłu. Z faktów kulturalnych pisanie pierwszej pełnometrażowej książki posów się powoli, ale stale, przemyśliwam też nad likwidacją "Wierszydeł"

Wynalazca stroju bikini
francuz (a jakże) Louis
Reard był z wykształce-
nia inżynierem budowy
maszyn.

(CKM)


*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz