wtorek, 10 października 2006

Sen latających fortec


- Niedobry! Spadaj!
- Ależ kochanie, to w końcu moje łóżko...
- Ale ja tu dłużej leżę.

(My)

Marzy mi się Honor Harrington nakręcona przez Ridleya Scotta, z Angeliną Jolie w roli głównej. Kto oglądał Sky Captain ten wie jak ta laska zajebiście wygląda w czarnym mundurze Royal Navy. Gdy pierwszy raz zobaczyłem plakat SC to serducho zapikało mi w dzikim upojeniu, bo myślałem , że to już to. Tymczasem segreguję i układam znaczki złupione z Awarii, która z kolei pracowicie wycina ją ze studenckich kopert na Akademii. Chichoczę pod nosem za każdym razem gdy na kolejnym znaczku, z Malediwów czy Rwandy trafiam na Kopernika: chanoine de cathedrale de Frombork.
Lenn dała Tau własnoręcznie uszytego kota . Był czarny, koślawy i boski. Jeszcze w herbaciarni Lenn okrwawiała mu pyszczek lakierem do paznokci. Burcyk, kot rezydent domu Zwierzów od razu zapałał do niego niepowstrzymaną atenacją i już po chwili zabrał go ze stołu i podążał z nim w kierunku jakiegoś ciemnego i zapewne wilgotnego zakątka.
Grechuta zakończył ziemski kurs i ruszył w dalszą drogę ku dniom , których jeszcze nie znamy ,a Koreańczycy wypróbowali swoją pierwszą bombę atomową. Wypiliśmy „ Na rogu” za jedno i drugie. Udowodniono też ostatecznie, że Spanner robił u nas na Akademii mydło z ludzi. Jakieś skurwysyny bez umiaru, zakorbiły mosiężną tabliczkę ze słynnym zdaniem Nałkowskiej „Ludziom ludzie zgotowali...”. Życzę tym kutasom serdecznie by trafili na jakiegoś chałupniczego następcę Spannera, który zużyje ich potem z dodatkiem lawendy.
I na koniec zajmujący cycacik... no tak głodnemu chleb na myśli, cy- ta -cik : W prestiżowym amerykańskim magazynie kulturalnym „ Salon”, Sean Elder, ojciec 10-cio letniej Franny, pisze, że czuje się dziwnie, gdy jego dziecko ubrane na czarno, spod grzywki zasłaniającej oczy wyszeptuje kwestię z filmu „Krąg”: Wszysssscy będą cierpieć”, a nocą układa lalki w małych trumienkach.

*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz