czwartek, 3 marca 2005

Mydło czosnkowe vel balsam do ciała


Masowe opady śniegu zbiegły się dokładnie z chwilą gdy wszystkie moje normalne buty oddały krew . Oznacza to , że popierdalam przez śnieg po kolana w trampkach . Na zdziwione spojrzenia odpowiadam , że to są zimowe trampki. A swoją drogą, wiesz Kerry Qongu jakie szalone problemy są z kupnem czarnych Vansów w moim rozmiarze? Coś tam w sklepie mruczą pod nosem o dziale z kajakami, ale co do koloru nie dają zbytniej nadziei. Kurde, a już było tak sucho.
Wszystko ma jednak swoje dobre strony. Herbaciarz popadał ostatnio w otchłań depresji , myśląc o tym , że ciągle dokłada do interesu. Gdy tak sobie wszedłem w tych pokrytych wieczną zmarźliną szczytowych osiągnięciach chińskiej myśli technicznej, na jego twarzy pojawił się wyraz zamyślonej refleksji. Zapewne uświadomił sobie o ile może być gorzej.
Wczoraj gdy wylądowałem w sklepie Awari w drzwiach pojawiła się kobieta z siatkami, uśmiechnęła i stwierdziła "Czytam twojego bloga", ach ta sława, gdzież ja wcisnąłem te blankiety do autografów? Gorzej będzie gdy komuś się coś nie spodoba i zacznie mnie poszukiwać z obrzynem kaliber 12 i rozpryskową amunicją. Każdy ma swojego Chapmana.
A poza tym życie się toczy naprzód, z wdziękiem i finezją dętki od walca. Phantom pedałuje przez Turcję(wybacz Turcjo), żre , opala się i jeszcze patałach śmie o tym pisać. Awari idzie do fryzjera, pewnie mi pozazdrościła szałowej fryzury. Wybieramy się do opery i już się cieszę na moment , gdy będziemy szli przez hol, prężąc obscenicznie nasze jeżyki.Lennonka nosi 2 pary spodni, te pod spodem są czerwone a te na wieżchu są krótsze. Void ma sexowne , czerwone rękawiczki z śliskiej skóry i inne czerwone elementy, a Zwierze wykastrowali kota. Teraz kot jest teraz miły i spokojny. Włazi mi na kolana i łasi się, ale cały czas z taką miną jakby się zastanawiał "Cholera, dlaczego ja jestem taki miły , spokojny i łaszę się". Gdy dojdzie do jakiś konstruktywnych wniosków chcę być daleko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz