wtorek, 12 lutego 2013

Nasze bydło jest nieumarłe!

TV - ...swędzenie stref intymnych i upławy...
Ja - Swędzenie stref intymnych i upławy...
Kocham to słowo UPŁAWY.Kochanie masz
upławy?
Szponiasta - Całe mnóstwo.

No i zwagarował nam papież. Widzieliście zdjęcie błyskawicy, która tego samego dnia pizdnęła w Bazylikę Św Piotra. Zdaje się, że rada nadzorcza przedstawiła swoje obiekcje  Z drugiej strony Papa może wiedzieć coś o czym my nie wiemy i chce pozałatwiać zaległe sprawy nim dopełni się era ludzkości, i zastąpią nas organizmy oparte na siarce, srające radioaktywną pulpą i czczące Godzillę.
Niezłe jest to, że w sumie jeszcze, żaden papież w historii, nie miał szansy usłyszeć dogłębnej oceny swojego pontyfikatu, co z pewnością nie będzie zbyt przyjemne. No cóż, rzadko kiedy analityk i naukowiec okazuje się charyzmatycznym przywódcą porywającym tłumy. Tacy ludzie wolą tło i cień mównic i tam właśnie Ratzinger powróci.
Wybrałem się dziś na zwiedzanie nowych mostów Letniewa. Przygoda, przygoda, śnieg pomiędzy zębami, przęsła wijące się w powietrzu jak kryształowe struny i groza wiejąca w plecy, jako, że na moście samochodowym złośliwie nie umieszczono chodników. Krążyłem po obsypanych świeżym śniegiem nieużywanych pasów ruchu patrząc na rodzącą się nową dzielnicę. W nocy most samochodowy mieni się kolorami i rozświetla barwnie zimowe niebo nisko zawieszone nad Brzeźnem.
Urodziny przyszły i przeszły, jestem bogatszy o magnetofon, na którym teraz z obłędem w oczach odsłuchuje moje 1264 zakurzone kasety, oraz głośniki do komputera większe od komputera, którymi z kolei do obłędu doprowadzam babkę.
Poza tym kupiłem sobie wagę i odkryłem, że po trzech miesiącach leżenia i rekraacji ważę około 118 kilo... Ech, wyczuwam nadchodzący czas bólu i wyrzeczeń  Już widzę rozchybotane butelki koli niesione w dal na szeleszczących falach oceanu czipsów, nadchodzi odpływ, odsłaniając rafy marchewek, papryk i innych odrażających substancji.  Nadchodzi czas rzezi i pożogi.

W przyszłości leży reszta naszego
życia, więc równie dobrze możesz
zacząć już teraz...

(skądś)

*

5 komentarzy:

  1. Na początku pomyślałem sobie: Mógłby dać paskud jeden definicję upławów co to jest, później wpisałem w google przeczytałem skrót pierwszego linka i ucieszyłem się, jak dobrze, że nie dał definicji upławów... Najbardziej mnie raduje poranny blok reklamowy w TV, kiedy chrupię sobie grzaneczki z serem czy jajecznicę a tam w TV: "Czujesz zwędzenie w miejscach intymnych? Może być to spowodowane przez grzybicze zapalenie pochwy" czy inne tego typu smakowitości włączając w to niemowlaki srające trójkącikami, kółeczkami i kwadracikami, a kończąc na zapachu do kibla który jeżeli wierząc reklamom wywołuje toaletowe fale tsunami zalewające nieszczęśników próbujących skorzystać z dobrodziejstw kanalizacji. A na następne Twoje urodziny zakradnę się podstępnie i wręczę Ci pęk karnej marchwi i selera wetknę Ci w pyszczek. Może być? ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Grzaneczki z SEREM - jakie trafne w kontekście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zamilcz! grzanki z serkiem są święte!! ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepszego, Kiszczun! :)
    uff, dlatego nie mam TV.

    OdpowiedzUsuń
  5. W przyszłości leży reszta naszego
    życia, więc równie dobrze możesz
    zacząć już teraz...
    (Cryptonomicon Neala Stephensona)

    OdpowiedzUsuń