czwartek, 16 grudnia 2004

Czy Bóg chciał mieć dzieci?


...w sercu dżungli leży miasto zbudowane przez tygrysy.Domy są zbudowane z ludzkiej skóry , rozciągniętej na rusztowaniach z ludzkich kości...
Ame- Sal

Świat mi się pieprzy. Wczoraj byłem nieinteligentną porcją schabu. Pokonałem ubezpieczalnię w krótkim boju spotkaniowym i pocałowałem na peronie dziewczynę wyglądającą jak mauretańska księżniczka, a ona chciała jeszcze raz.Jej głos miał taki tembr i barwę , że możnaby z nim uprawiać sex. Ostatnio piłem i wciąż nie mogłem się upić. Świat poraża mnie rzeczywistością. Zwężają mi się żrenice i kurczy mózg. Jest bardzo ciepło, na gałęziach pokazują się pączki a plaża jest idealną scenerią dla taniego wina. Horyzont się co prawda buja , za to jest szeroki. Fale cierpliwie polerują brzeg.
Awari stacza w domu wojny, Phantom , zamiatając płaszczem ucieka przed Awari, a może po prostu samą wizją Awari , którą wychodował sobie w głowie.Lenn jest miękka i pachnąca, snuje opowieści o światach zza horyzontu. Ja oglądałem ostatnio dużo filmów i udowodniłem , że Gerdę da się otworzyć drutem.
I tyle , ani mądrze ani zajmująco, Może to przez te święta...

***
Strzelaj,strzelaj, strzelaj
skurwysynu
twój świat to popielniczka
tak ci mówi Marylin Manson
nowy, stuprocentowy
amerykański antychryst
najnowszego tysiąclecia
taki
na jakiego sobie zasłużyliście
strzelaj skurwysynu
włóż lufę w usta
i naciśnij spust
nie codziennie możesz poczuć
smak własnego mózgu na języku
więc strzelaj skurwysynu!
to jedyna szansa zbawienia
w tym świecie
w którym nikt na nikogo nie czeka
i nikt na nikogo nie liczy
strzelaj
los skipuje cię o bruk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz